joi, 25 octombrie 2012

Dovleac din carton

Publicat de Bianca
... la noi i se spune bostan, iar la dovleacul placintar i se spune ludau. Am pregatit, deci, un bostan frumos din carton ondulat.

Il vom folosi la carnavalul toamnei, alaturi de un costum in forma de dovleac facut de Miha S. Multu.


Am folosit carton ondulat portocaliu, cartonul din mijlocul unei hartii igienice, autocolant (via Vantu), 2 cercuri de carton, sarmulita pufoasa (nu stiu ce denumire are) si pistolul de lipit. Am taiat 8 fasii de 40 cm din carton. Am folosit 3 lungimi ale cartonului, ca sa nu imi iasa un dovleac rotund: 2 lugime maxima, 4 mai mici si 2 cele mai mici.


Am lipit totul pe scheletul format din cartonul hartiei igienice, i-am facut o toarta ca sa poata fi dus de un copil si gata. Foarte usor. Am vazut dovlecei de acest gen la LittleLucky.

0 comentarii:

 

Eu cos. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea