duminică, 13 octombrie 2013

Semne de circulatie

Publicat de Bianca
Intr-una din plimbarile pe "net" am vazut o poza cu semne de circulatie, facute acasa. Uau, mi s-a parut o idee super si am adunat materialele, iar printul l-am primit de la DaliMedia, mersic mult Vantu. Sunt un instrument de joaca, iar in acelasi timp, copilul invata semnele de circulatie si sensul lor.


Materialele de lucru: semnele de circulatie listate pe hartie mai groasa (in cazul de fata un carton folosit la cartile de vizita), carton taiat in formele semnelor de circulatie, aracet, betisoare de lemn si capace de la flacoane; de preferat ca toate capacele sa aiba o culoare neutra, albe sau negre vor fi ale mele; momentan le-am folosit pe cele care le aveam in casa, indiferent de culoare.


Am asamblat fiecare semn lipind printul pe carton, cartonul pe betisorul de lemn. Capacele le-am gaurit cu ajutorul unui cutit ascutit pe care l-am infierbantat la foc. Atat de usor, si de efect. Ah da, am reusit sa lipesc semnul cedeaza trecerea invers; mi-am dat seama doar dupa o vreme si m-am amuzat, cred ca vad semnul acesta de 20 de ori intr-o zi.


Toata gasca :) Joaca continua. Numai bine.


0 comentarii:

 

Eu cos. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea