miercuri, 4 iulie 2012

Papion crosetat

Publicat de Bianca
Papioane dragutze, 4 culori dragute, pentru a le asorta la diverse camasi.


Care va place cel mai mult? Costa 8 lei bucata; culorile disponibile sunt ceva din poza de mai jos, dar pot sa incerc sa fac si altele.

Pentru fiecare papion am crosetat 3 benzi. Cea mare am facut-o de 100 de ochiuri. Va recomand sa masurati lungimea de care aveti nevoie si apoi sa calculati de cate ochiuri e nevoie.


Din cele 2 parti mai mici am facut funda. Cea lunga are 40 de ochiuri, cea scurta 13. Bineinteles numarul acestora difera in functie de tipul atei alese. Am alternat crosetul simplu cu cel dublu (single crochet stich si double crochet stitch).


Inchidere cu nasturel, lungime variabila, deoarece tipul de croset are mai multe gauri in care poate fi inchis nasturele.
Dragut. Abia astept un eveniment unde sa fie folosite.

Spor la croset!


0 comentarii:

 

Eu cos. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea